138

Godkväll homies

Imorse var jag dödstrött, vilket jag varit hela dagen! Fy farao. Såg en ûbersämst film på italienskan, lunchen var äcklig, mina pengar är i princip redan slut, geografin gick inte så framåt, jag pluggade som en gris till febn så jag fick huvudvärk. Sen var det dags för själva provet. Och fy fan i helvetes jävla bajs anus vad dåligt det gick. När jag satte mig där var allt jag pluggat in helt borta. Jag fick panik och började skriva men allt kändes helt fel. Sören kommer nog riva sönder mitt prov när han rättar det, om han inte redan gjort det vill säga. När jag gick ut därifrån, först av alla såklart, så ringde jag mamma för jag ville åka hem med henne och när jag skulle berätta om provet så var jag fan nära på att börja grina, mådde som ett as.

Men alltså, jag tror seriöst att jag har nåt slags dyslexi. Eller jag kan ju skriva och läsa och förstår det mesta iallafall. Men jag verkar ha nån jävla spärr uppe i huvudet så det går liksom bara inte att skriva prov?? Ibland har jag tur på prov, speciellt i engelska men det beror på att jag är lättlärd när det gäller engelska, jag kan mycket av de, men faaan. Alla andra grejer går bara åt helvete. Jag vet att jag inte är det, men jag känner mig som en jävla blåst idiot. Misslyckad som inte kan nåt. Menmen, ska försöka tänka positiva tankar...

Var inte pepp alls på att dansa ikväll men jag och Ewe pallrade oss dit iaf! Träffade för övrigt också Rasken på bussen;D 2 dar i rad nu! Haha, hon är go den tjejen. Som alltid var jag och Ewe trött och slö när vi kom dit men glad och fnittrig när vi gick därifrån.

Nu har jag precis druckit en av världens godaste smoothies. Vaniljyoghurt med hallon i! Mmmmmmmmums va gott det var! Drack upp det i ett naffs. Nu ska jag sova. Godnatt, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0