137

Nästan ett dygn sen jag skrev förra inlägget, wow! Höhö

Imorse var jag också helt död?! Jag fattar inte, är helt körd varje dag. Måste vara skolan som kör slut på en. Iaf så körde vi lekar på idrotten imorse sen blev det lite styrka, liiiite. Lunchen vill jag inte ens prata om, psykologin var bättre än vanligt, det blev mycket diskutioner. På håltimmen gick jag på stan med Maria och sen tillkom Emma. Jag hittade fleera par skor jag vill ha!! Vart är pengarna?! Mentala träningen slutade snabbt, mötte upp mamma på stan, kikade lite sen åkte vi hem.

Åt mat och sen log jag och Maria mest i sängen, kikade runt på sko och kläd sidor och var allmänt störda så som bara vi två kan. Jenny kom och hämtade mig vid halv 8, for på träning. Och fyyy tusan vad jag älskade dagens träning. Vi körde stenhårt! Uppvärmningen stenhårt, ramsan och dansen var nästan inte att leka med. I LOVE IT! Det är så jag vill träna=) Är på toppen humör nu.

Är och grymt sugen på apelsin. Vattnas i munnen bara jag tänker på det.Tror jag måste springa ner och hämta en! Godnatt peoples

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0