132

Goder afton Goder afton, både herre och fru

Morgonen var seg som alltid, men jag lyckades ta mig till skolan i tid. Fick vänta aslänge på min redovisning och det visade sig att det endast var jag ur min grupp som var där (!) så gruppen efter mig fick hoppa in. Gick sämst, hahaha. Kände mig som typ en tysk som försökte prata engelska, jag fattar inte vad det tog åt mig! Till lunch blev det en korv med bröd på Curres. Psykologin gick snabbt förbi sen blev det hemgång. Italienskan var inte värd att gå på.

Ligger som en död kycklig/fisk/hund, whatever, i min säng nu. Är vidrigt trött! Har pluggat lite geografi och det känns bra =) Ska plugga lite till senare.

Ikväll är det träning! Vet dock inte hur många vi blir eftersom typ halva laget är i fjällen med skolan, hoppas det blir kul ändå. Nu ska jag sova lite tror jag.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0