131

Påsklooov!

Tänkte inleda inlägget med ett positivt ord! Påsklooov, säg det sakta och njuuut! 11 dagars ledighet, underbart!

Imorse klev jag upp 20 i 7 eftersom jag tänkte ta 20 i 8 bussen till skolan men på vägen ändrades det till 8 bussen. Gick till aulan och gjorde omprovet, gick väl hyfsat tror jag. Var klar på en kvart och gick och väntade på Maria. Bestämde mig sedan för att åka hem så det gjorde jag! Hann vara hemma en timme och 10 minuter sen skulle jag bege mig till bussen igen. Geografi stog på schemat vilket var jävligt onödigt för min del att åka in på eftersom vi inte kunde göra något? Skickade mejl till Johan och baaad om hjälp. Så jag Emma och Ida satte oss och spelade kort en timme. På FEBn hade vi endast betygssnack och ja, jag fick ett bra betyg och ett sjuhelvetes dåligt! Fick VG på min och Maries redovisning och ett stort fett IG på provet, men det visste jag ju redan. Det som är så jävla skönt är att jag slipper göra omprov!!! Måste dock skärpa till mig nu på sista provet, får verkligen inte kugga på det, då är jag nog körd... Gick till mammas jobb efter skolan och for hem med henne och Mia. Hann hem och äta middag sen bestämde jag och mamma oss för att åka till birsta. Jag köpte mina converse(ej äkta) på skopunkten, ett par vita, men ska nog lämna tillbaka de och köpa de när Maria och Erika också ska köpa skor, så blir det billigare! Jag är iaf totaly pank nu fram till löning.. KUL så här på lovet.

Blev en sväng in på Ikea också där vi köpte lite småsaker till huset. Nu har jag kikat på dubbelavsnitt av nya säsongen av The Hills (!) och ett avsnitt av 90210. Är helt körd i huvudet, trött som ett as! Så det blir nog sängen tidigt.

Nu har vi lov och jag ska njuta av det fullt ut! Erika kommer även hem 6 dar =) Saknar my big'sis! Men imorgon kommer hon!! Hörs imorgon PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0