129

Åååh vad jag är lycklig! Erika är hemma och solen skiner som fan. Underbart.

Erika kom som sagt igår vid halv 5 tiden, Ove också då. Blev kramkalas för hela slanten så fick hon se allt nytt här hemma och så åt vi middag. Var in till grannen för att ge Victor ett påskägg och han blev överlycklig den goskiten. Strax efter 7 kom Jenny och hämtade mig, for på träning. Körde en ny ramsa, dansade och körde lite gymnastik. Jag kan göra flickis (bakåtvolt) nu! =) Fast jag håller mig fortfarande på tjockmattan, snart blir det govlet. Tränade också på split, snart så! Väl hemma blev det lite godisätning sen sova.

Jag har bosatt mig nere i vardagsrummet på nätterna. Erika och Ove sover i min garderob men ska flytta till bäddsoffan nu och jag vill helst inte sova här då. Skulle sova inne hos Maria först men fy faaan va varmt hon hade där inne, jag höll på att brinna upp inatt så jag vandrade ner och la mig i soffan. Och Oskar, varför ringde du mig 10 i 6 imorse???

Imorse blev det tidig uppgång, alla brudar i familjen for in på Gold's gym och tränade. Jag och mamma körde afropowerdance! Som jag trodde så älskade mamma det =D När vi kom hem åt vi våfflor och la oss ute i solen, så där har vi legat i några timmar nu. Så otroligt skönt väder! Några få fräknar har ploppat upp på min näsa, fast än syns de inte så väl.

Ikväll kommer familjen Björk + Martina och familjen Åhlin hit! Supertrevligt tycker jag=) Helst av allt skulle jag vilja ligga ute lite till men jag blev så seg så nu är jag inne och har börjat fixa mig inför ikväll! Ha en bra lördag. Puss

Flickis/bakåtvolt - Back handspring!

Kommentarer
Postat av: Steff

oj är det sån du kan? inte dålit

2009-04-10 @ 18:48:27
URL: http://astby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0