127/126

Hallå hallå i stugan

Igår efter middagen hos farmor for jag till Steff. Vi myste framför Sexdrive och Turn it up och runt 2 tror jag att vi slocknade. Blev väckt imorse 20 i 11 av att mamma ringde och sa att pappa var på väg och hämta mig. Så det var bara att klä på sig och gå ut så stog pappa där. Jobbigt.. For och tankade så fick jag en korv med bröd till frukost där. Direkt när jag kom hem klädde jag på mig lite bekvämare kläder, raffade åt mig solglajjor och ipod och gick ut och la mig i solen nåra timmar. Halv 2 for vi till Moningssand. 11 pers och 3 hundar trängdes inne i Elisabeths lilla stuga. Alice och Chili var som tokiga i varandra som alltid och sprang som nå jävla galningar i den stora trädgården. Det bjöds på god mat och efterrätt som jag inte snålade med! Mickis knäppte en massa fina kort på våra hundar så att hennes boyfriend Jim skulle förstå hur söta de är så de kan köpa en i framtiden! Haha.

Strax före 6 for vi hem. Skjutsade hem mormor och morfar till Haga sen till statoil där mamma och Mia hyrde film sen åkte jag upp till Stephanie. Vi har kikat på Wipeout, Sanningens ögonblick och Dina, mina, våra eller vad den nu hette. Smörpopcorn satt väldigt bra till det! Vid 11 nångång började jag vandra hemåt och mamma mötte mig efter vägen.

Imorgon ska jag upp vid 9. Duscha, fixa massa kläder och göra mig fancy för min älskade vän Natta ska komma och knäppa kort på mig och mina systrar! Det är mammas önskan men det gör absolut inte mig nåt =D haha. Hoppas bara på fint väder! Dock så säger vädret att det ska regna/vara molnigt men typ 9 grader.. Vi får hålla tummarna!

Nu ska jag sova. Känner att det är dags nu! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack så hemskt mkt, det värmer :)

2009-04-13 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0