126

Hola

Imorse klev jag upp och duschade, fikade och sminkade mig lite lätt. Vid 11 kom Natta och vi syskon började pröva kläder och fixade med lite smink. Vid 12 begav vi oss ner till Ljungan och ut i skogen och knäppte massa kort! Vi hade tur med vädret iaf =D Solen dök upp precis när vi skulle ut. Dock var det väldigt svårt att hålla ögonen öppna när solen sken i ögonen och man bländades av snön, men det gick bra! Efter en timme så åkte vi hem och tog lite bilder inomhus, bland annat en enskild bild på ansiktet och det ser ut som man är naken, om ni förstår! Riktigt kul var det =D Runt 2 tror jag vi var klar och mamma skjutsade hem Natta. Nu är det bara att vänta på bilderna!

Till middag blev det tacos, mums filibaba. Är dödstrött nu efter maten. Blir nog en alldeles lugn och slapp kväll för min del!

Men jag är ruuuskigt sugen på party!! Helt sick. Vill ut och skaka rumpa och röja=) haha, lär kanske bli det till helgen I hope?

Ne nu ni, ska jag försöka göra nå nytta! Lär inte bli av men jag försöker ju iaf. Arrividerci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0