124

Gud vad dagen har gått fort! Känns som att jag inte har gjort nånting alls, men det har jag ju!
Klev upp vid 11 gjorde mig klar och for in till stan med Stew. Gymmade en timme. Blev en halvtimme på löparbandet för min del idag! Blandat med prommis och löpning. Sen körde jag armar ben och mage, I love it! Gick ner på stan en sväng efteråt och tog 3 bussen hem. Sen dess har jag ätit middag, hamburgare och några Taco nachos med chili smak, och renbäddat och sett klart på Gran Torino som jag började se igår. Rätt så bra film.

Erika och Ove har åkt hem nu iaf, de borde vara framme nu med tanke på att de åkte flygplan. Det tar ju typ 2 timmar med flyg.

Nu har jag iaf fått tillbaka mitt rum! Skönt det. Fast imorgon flyttar jag in hos Steff resten av lovet. Haha

Adios amigos


Petra beach 09? Njaa man kan ju drömma iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0