122

Gooodmorgon kära vänner

Igår städade jag hela dagen, skittrist men jag gör det för pengarna! Måste tänka positivt, annars går det inte. Tog bussen till träningen och körde 2 timmars träning, superskönt och kul. Pappa hämtade mig efteråt sen for jag till Steff där mina älskade UB tjejer var samlade! Vi kikade på Wallander, en engelsk version inspelad i Skåne? Wierd, men den var bra! Vi mobbade Marie lite eftersom hon var så efter ;) haha sötnos. De for väl hem nån gång vid halv 12 skulle jag tro.
Blev  en sen kväll för våran del!

Jag klev upp strax efter 10 imorse då Steff redan varit igång en stund. Det blev smootie till frukost, mums. Då hon gick till bussen så gick jag hem. Ska hämta några grejer sen när hon kommer hem från stada ska jag möta henne. Då blir det bakning för våran del!! Vi ska för en gång skull lägga ner hjärta och själ i våran bakning för att det ska bli lyckat!! Vi får fan inte misslyckas nu alltså.
Kan ju berätta att vi är inte de grymmaste på att baka! När vi gjorde muffins för x antal år sedan så glömde vi mjölet.. Ni kan ju tänka er hur bra de blev. En annan gång skulle vi göra vit choklad tryffel och det började med att det exploderade i kastrullen, och det är inget skämt. Sen så smakade de bajs.
Men bättre lycka denna gång!

Ha en bra fredag people, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0