120

Ojoj! Väldigt dålig uppdatering, jag vet. Men jag har som sagt spenderat min helg uppe på Öfvre klockarberget hos Steven så har inte riktigt haft tid. Men här kommer en liten summering av helgen.

Fredag - Mötte upp Steff vid dagis och gick hem till henne. Satte igång med bakningen direkt! Medans kakan svalnade cyklade vi en sväng till statoil och sen till mig sen upp igen. Började med maten, tacos blev det! Jättegott såklart. Till efterätt blev det våran efterlängtade och uuuunderbart goda morotskaka! Den blev fan jätte lyckad =D Det tyckte även Tessan Nils och Arvid. De kom senare på kvällen och vi kikade på program på teven. Somnade sent!

Lördag - Klev upp sent! Gjorde ordning en brunch och Tres kom förbi och joinade. Satt och glassade på altanen. Klockan hade redan hunnit bli halv 2 så vi gjorde oss klar och cyklade ner till mig en sväng. Skulle egentligen ut på utflykt men så blev inte fallet. Vi cyklade upp till henne igen och kikade på Disney Channel. Började med middagen, fläskfilé och potatisklyftor. Tessan Victor och Nils kom och vi avnjöt en riktigt god middag. For och hämtade Nisses grill, till Ica och shoppade grejer sen till Steff igen. Arvid kom också med där på vägen. Så under kvällen grillade vi korv och maschmallows, spelade spel, skrattade och tittade på tv. Mysigt, oja! Blev en sen kväll där också.

Söndag - Klev upp vid 12 skulle jag tro. Började städa undan lite sen blev det frukost. Pappa hämtade upp mig för nån timme sen och nu ligger jag bara i sängen och slappar. Måste nog plugga lite idag, fy farao. Solen skiner förresten. Men det blåser, det suger.

Njut av sista lovdagen nu gott folk! Det ska jag göra. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0