119

100-dagars dagen närmar sig med stormsteg! Den 9 maj, dagen jag och Evelina har dansuppvisning. Dock är resten av Cypern gänget i Gimo hos Amanda! Så vi får fira på olika håll ;)

Dagen började inte så bra med att jag vaknade klockan 9 och 9.10 skulle jag gå till bussen. Fick panik och studsade in i duschen. Var inne i stan 11. Åt lunch, gjorde lite arbete sen staden. Vi köpte glass på donken, love it. Resten av dagen var jag äckligt less. Alltså jag skulle helst vilja ha sommarlov nu! Fyfan va skolless jag är, som alltid. Men nu har jag nästan nått toppen av det!

Nu ligger jag i sängen och tittar på The hills och har huvudvärk, vad är detta?? Det hade jag igår också, fan. Det var nyss lovelove på teven, det vill jag också ha. Kan inte min prins bara dyka upp sisådär imorgon?

Blev plötsligt sugen på thaimat! Fan va gott det skulle vara, yummi! Ne nu ni ska jag nog vila en stund. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0