118

Hejhopp

Imorse kom jag upp i tid iaf! Mentala träningen var dryg och engelskan likaså. Inte så god lunch men vi fick oss ett gott skratt iaf! Kortspel och massagestund på lunchen sen psykologi då vi såg en otroligt dålig film. Italianon var sämst också, så i princip så har skoldagen varit sämst =) Förutom mina flickor. Träffade Emma på bussen hem också! Blev lite ayia napa snack, hoho.

Familjen Björk+Natta kom och hämtade mig så for vi på träningen. Dansen och ramsan gick superbra! Sen körde de Kast med liten Petra som de så fint kallar det... Gick rätt bra tills Linda tappade mig???? Tack för det.......................... Jaja, jag gjorde inte illa mig. Nu är jag hemma och ska gå ner och äta lite kvällsfika! Imorgon har vi sovmorgon =D Dock måste jag inte lite tidigare för att göra klar geografin.. Godnatt!

GRATTIS EMMA TILL KÖRKORTET!!!! :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0