116

Imorse när jag klev upp var jag superseg. Allt jag gjorde gick i slowmotion fast jag egentligen hade bråttom men jag hann med bussen iaf. Satt inne i styrkerummet på idrotten och körde lite med pluggade mest och snackade skit. Lunchen var inte god alls men jag klarade mig. Psykologi provet gick väl okej, eller jag vet inte. Chansade ganska mycket så jag håller tummarna. Spelade lite kort med brudarna sen gick jag till bussen. Jag orkade inte ha 2 timmars hål för att sen höra på ytterligre snack om stress i över en timme. Nejtack, jag for hem istället. Glömde också mina glasses i skåpet då vi hade prov så jag fick ont i huvudet.. Det krävs bara lite!

Har varit hemma en timme nu och solen steker på ute! Sjukt varmt och skönt =) Som det ska vara hela helgen! Wonderful. Funderar på att gå ut och sätta mig på min balkong och mysa. Aa det gör jag nog! Puss på er

Mina älsklingar i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0