115

Hallå!

Imorse var jag verkligen inte peppad för FEB men Matilda och Niklas hjälpte mig igenom den så det gick ändå rätt bra. Maten var vidrig så det blev några mackor istället. Blev absolut ingenting gjort på Info&Layouten, förutom att jag skrev ut 8 sidor och gjorde fiskbensflätor på Steff. Vandrade ner på stan och mötte upp Ewe Emma och Tessan, de hade fikat på charm de jävlarna. Vi strosade runt på stan och sen gick vi ut och njöt i solen. Fick gratis RedBull också! Det tackade vi inte nej till. Jag sa hejdå till mina vänner och tog bussen hem. Träffade Oskar och Anki där! Trevligt.

Tvättade direkt bort sminket när jag kom hem och satte mig ute i solen, tror fan att jag brände mig lite på bröstet, men vafan. Vad gör det om hundra år ;) Läste förresten på Fias blogg att det var 33 grader i solen idag!! Helt sick. Skönt som fan är det nu också =D Och det kommer hålla i sig hela helgen.

Mamma den ängeln räddade livet på mig förut. Hon ringde och sa att vi skulle duka för hon kom hem med pizza! Jag blev överlycklig eftersom jag skakade av hunger.

Ikväll ska jag, mamma och Maria över till grannen och mysa! Adios

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja helt galet varmt, men gryyyyymt skönt!!!:D det höjdes till och med 37 grader i solen innan dagen var slut!! :D

2009-04-25 @ 13:11:41
URL: http://eshlsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0