112

Hola

Dagen i sig har varit väldigt seg måste jag säga. Jag hade bara 2 lektioner eftersom engelskan var inställd, skönt det iaf! Var en sväng på stan på lunchen med tjejerna. Med mig hem fick jag ett rött nagellack, dip-liner och såna där smink svampar till foundation =) Behövligt alltihopa, höhö.

Till middag lagade jag spagetti och köttfärssås, blev helt okej för att vara min matlagning ;)
Imorgon har vi engelska nationella och jag är inte minsta peppad inför det. Bara ämnet gör så att man vill gräva ner sig. Könsroller på 2000-talet, jätteroligt... Hoppas man får äta nåt under provet, haha.
Blev aldrig så att jag kikade igenom det där igår så jag ska ta tag i det nu. Jag har aldrig känt mig så här osäker inför ett engelska nationella förut, lite jobbigt är det. Jaja jag hoppas på det bästa.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0