111

Imorse var det dags för engelska B nationella... Jag trodde inte jag skulle klara mig igenom provet för jag var så trött men det ändrades som tur var. Fick skjuts in till stan av mamma Astby, tack gode gud för det! Haha. Provet vet jag inte hur det gick men det kändes bra, hoppas jag inte missuppfattade det hela. Hade hål på 3 timmar efter det så vi tjejer gick ner på stan och kikade. Åt på Kebab city, Märit och jag delade ett Super Meal så jag blev perfekt mätt. Psykologin var rätt dryg, vi såg film som alltid, som handlade om en tant i USA som inte var schizofren men hade en liknande sjukdom då hon hade 7 olika personer i kroppen. Helt sjukt var det. Vi hade ingen italienska så vi hoppade av glädje ner till en fullpackad buss.

Sitter och tittar på Tyra Banks show där det handlar om gravida kvinnor som röker, trots graviditeten. Fyfan för dom säger jag bara! Stackars ungar. Och ena mamman har redan fött två barn och hon rökte även då, och nu har båda de barnen astma, fattar hon ingenting??! Aja jag blir lite förbannad..

Ikväll är det träning, hoppas det går bättre än sist och att alla kommer! Denna vecka får vi även bilderna från Natta =D Woho! Hoppas bilderna blev bra. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0