110

Hola!

Jag gick hem från skolan efter geografin för jag var så trött och så hade jag hål i nästan 2 timmar till sista lektionen. Så FEB böckerna fick följa med hem och tro på fan att jag har arbetat! Haha ni tror mig säkert inte, men det har jag. Iaf försökt men det går inte alltid så bra för mig i detta ämne!

Förut idag var vi en sväng på stan. Jag lämnade tillbaka mitt linne från gina för det var ett hål från larmet bak i ryggen, nejtack det ville jag icke ha. Så nu är jag 100:- rikare, men ska snart shoppa upp de pengarna på en annan tröja tänkte jag.

Imorgon går vi heeeldag?! 10.10-16.20.. Fy farao. Det är ju Valborg, hallå? Jaja, förhoppningsvis blir det grillning med nåra tjejer, men vi får se =) Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0