109

Olala solen skiner och livet är så bra=D Typ!

Kampsport på idrotten idag. Ingen höjdare men jag och Märit hade skillsen måste jag säga, lite blåmärken imorn då bara.. Fick tillbaka provet på psykologin och jag fick ETT HALVT poäng ifrån VG. Är inte det jäävligt snålt tycker ni? ;) Jo rätt så! Menmen det kan jag väl ta ikapp nurå. På klassrådet bestämde vi att jag och Marie ska ha speaking nationella på tisdag till veckan, skönt att bli av med det så fort som möjligt! =)

Väl hemma blev det bus med hundarna ute på gräsmattan, Alice blev helt tokig som alltid den sötnosen. Har suttit i telefon typ nästan hela tiden känns det som, hehe. Har planerat en massa inför ikväll!
Planerna är som så att jag och syster ska hem till Ewe och äta god mat med henne och Emma. Tessan skulle komma lite senare och sedan kanske vi åker hem till Arvid. Det blir alltså en myskväll! Känns lite överskattat med Valborg, så denna gång blir det hemmamys=) Hoppas ni får en trevlig kväll!

sista april förra året, då vi träffade vår allas Mr. Magoo

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0