00.00 , 24.00 , whatever

Godkväll

Efter att Natta åkt hem och jag ätit middag blev det mys på balkongen med en bok i solen! Underbart. Snackade lite på msn och bestämde träff med Steff vid dagis. Vi prompade till Statoil och köpte glass, Solero Berry Berry, så jävla god! Gick och satte oss på en bänk på dagiset och pratade, mest om Cypern! Vandrade till Ica och köpte popcorn sen hem till mig. Har suttit och kikat på Harry Potter och Ballar av stål. Kung ju! Hon gick för ett tag sen och jag har nu placerat mig nere i mitt nuvarande sovrum (vardagsrummet nere) på min nuvarande säng (en madrass). Kikar runt på datorn och har mig!

Funderar på att dra på mig brillorna och läsa. Fan vad jag vill ha linser! Så jag slipper glasögonen åtminstone ibland.. JAJA får väl kika upp det där så småningom.

Imorgon är det tisdag, vilket innebär träning! Vad som händer under dagen har jag ingen aning om. Blir det sol hittar ni mig på altanen iaf, that's for sure! Även Erikas sista dag hemma, eller deras flyg går kvart i 5 på eftermiddan på onsdag, men ändå. Har varit skönt att ha henne hemma, känns som förr (som för 3 månader sen)!

Nu ska jag gräva ner mig i boken sen sova. Godnatt mina vänner

Ps.
Fan, det tog 7 minuter att skriva detta inlägg... Snabb tjej, eller? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0