Weekend

Hola!

Idag var jag tillbaka i skolan igen. Daaaans var det ju första timmarna på dagen. Skitkul, självklart! Måste säga att jag och Kim är naturbegåvningar ;) På rättskunskapen gick jag hem nästan direkt eftersom jag inte hade nå böcker att arbeta i/med och så sög det helt enkelt, så jag drog till med en lögn om att jag skulle till vårdcentralen.

På bussen hem så hoppade det på två riktiga skabbäckelungar som satt och tokstirrade på mig men varje gång jag blängde tillbaka så kollade de bort som ingenting. Damp passar rätt bra in på mitt humör för stunden.

Håller på och fixar och donar här hemma tills imorgon. Vi ska ju ha middag för mormor som fyller 70 år =D Ska bli trevligt, och extra trevligt att min moster från Sthlm kommer =D I just love her, a little bit more than the others, hoho!

Ikväll blire partey! Jansson boy ska firas! =D En grym kväll, det vill säga. Ciao

Kommentarer
Postat av: Danskungen ;D

Hahaha vi var väll helt enkelt dö bra xD de såg ju inte alls dumt ut när vi skulle köra jucken den var vi ju såå bra på (y) tummen upp för den! haha fett kul :D

2008-09-13 @ 14:34:03
Postat av: me myself and I

hahaha nejfan :D det såg inte alls dumt ut, det var väl skitsnyggt skulle jag säga;) Dans är din och min grej snygging =D haha

2008-09-14 @ 14:49:21
URL: http://pswiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0