tralala

God afton!

Ligger i sängen och filosoferar. Jag är på depp-humör. Har varit det hela kvällen, känner mig grinfärdig. Sen läste jag Olivias blogg och då blev jag ännu deppigare, jag känner likadant som dig gumman! Jaja, hoppas det försvinner snart annars vettefan asså, muntra upp mig nu människor!

Igår var jag med Steff och Viktor och kikade på film. Blev inget besök hos Didrik. Blev massa bubblizar, Undercover Brother och Austin Powers istället.

Idag har jag iaf spenderat min tid på Birsta och staden! Jag har shoppat ett par stövlar/vinterskor, ett par jeans, tre par leggins, en sjal och sen en tröja som jag ska lämna tillbaka. Jag gjorde misstaget att jag köpte tröjan utan att prova. Och när jag kom hem och provade den så var det lite puff-ärm på den. Och de som känner mig vet att jag fullkomligt HATAR puff-ärm. Jag skulle kunna kräkas på alla puff-ärms tröjor som finns. Fult fult fult som fan är det, hoho. Så imorgon ska jag lämna tillbaka den. Det värsta är att jag älskade den i övrigt =/ Knallrosa, perfekt färg och knappar. Menmen, sånt är livet. Steff kom och hämtade mig nästan direkt jag kom hem, så for vi och kikade på Svartviks match. De vann med 7 eller 8-1 mot Indal. Otroligt fula killar som spelade i Indal, haha förlåt men det är sant.

Imorgon börjar vi klockan 2. Det innebär en lååång och skön sovmorron. Dock har vi 1 och en halv timmes matte, men jag får stå ut. Godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0