söndag

Hejhopp

Igår så firade vi ju mormor! Folket öste in i huset och sist men inte minst kom huvudpersonen. Både mormor o morfar blev jätteglada och överraskade när de såg att det var mer folk än väntat! Maten var jättegod, hoho. Sen skulle Maritha, min andra moster, läsa en dikt hon skrivit till mormor, från alla 3 barnen då. Och fy tusan, hela våran släkt är så känsliga! Nästan alla satt och grina, haha =D Men det var så fint! Fy tusan. Sen förflyttade vi oss till vardagsrummet nästan allihopa och åt gotta och skrattade och pratade eller skrek som min släkt gör :) Och alla pratar i mun på varann. Det är fint det. Hade riktigt trevligt. De flesta åkte runt 11 och lite senare kom Didrik på besök. Såg film och grejer, Disney såklart;) Eftersom Ove och Agneta skulle sova över här så fick de min säng, så det blev till att sova i vardagsrummet i bäddsoffan. Har slappat hela förmiddag och gjort ingenting, sett klart på film och Idol. Nu tänkte jag kika på lite film och sova, kunde inte sova nåt inatt. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0