soffliggarn

Godmorgon/Goddag!

Jag och hundarna sov till 11 idag, då mamma ringde och väckte oss. Hela morgonen låg Alice som en halsduk runt min hals. Väldigt mysigt men jag hade lite svårigheter att sova ibland =)

Idag mår jag bättre iaf, har ingen feber vad jag förstog, 37,0 stog det på tempern. Sen jag klev upp har jag legat i soffan och kikat på MTV, Dexters labratorium, Våra bästa år och Providence. Nu äre Ellen Degeneres =D Hoho. Eftersom jag mår bättre nu så tror jag att jag ska åka och kika på våran match, dock är den i Lucksta. Men Ewe skulle dit och ville ha nån att prata med satt om mina päron tillåter det så åker jag dit =D

Måste plugga lite engelska nu, har läxa till imorgon! Adios

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen! =D

2008-09-11 @ 09:12:10
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0