skitväder

Hejsan hoppsan fallerallera

Då har ännu en skolvecka dragit igång. Dagen har gått riktigt segt och på bussen hem slumrade jag till hela tiden. Mamma kom och hämtade mig vid bussen, jag slängde i mig maten, bytte om och for på träning. Stressigt liv. Träningen var ganska tråkig, övningarna vi gjorde höll vi på med i evigheter så man blev lesssss. Mitt dumma knä fick jag ont i pga kylan så det gick knappt att springa, död åt kylan. När jag kom hem var jag stelfrusen eftersom jag stog på sidan på slutet så jag tappade upp ett stekhett bad och låg där lääänge. Mjukiskläder är på nu (Y)

Ikväll är det inget roligt på teven alls, vad jag vet. Så jag lär väl se på film på dotan eller nåt. Börjar halv 9 imorn, kommer va död, helt seriöst. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0