show it off

Godday!

Har precis avnjutit en hyffsad middag med god efterrätt! Mums, jajamen.

Idag började ju vi klockan 2. Klev upp vid elva och duschade och började sakta göra mig klar. Gick ut med hundarna, åt lunch, nördade vid datorn och fixade håret. Jag hade i princip all tid i världen på mig men ändå var jag tvungen att springa bort till dagis där Steff stog och väntade. Bra där Petra.

Den 1 och en halv timmen vi var på skolan gick otroligt fort och rätt som det var hade vi slutat. Gick ner på stan och lämnade tillbaka tröjan sen tog vi bussen hem.

Om en timme ska jag iväg på Show&Teater gruppen på församlingsgården. Hoppas det är roligt och att man får fika =D Hoho. Även fast jag fick sova ut idag så är jag jättetrött nu. Fan hur ska det gå imorn då, vi börjar halv 9! Jaja, Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0