saturday

Hejhopp i stugan

Sommarvärmen är tillbaka! 15 grader är det ute och sol. Hoppas det fortsätter så här i veckan också.

Igår kom tjejerna vid 7. Vi åt mat, jag öppnade presenter SOM JAG ÄLSKADE!!! TACK mina underbaringar. Allting var rosa. Jag fick: Mysbyxor, t-shirt, trosor, mössa, vantar, sjal/halsduk, nagellack, hårspray, hårinpackning/lotion, väska och 2 pennor =D Wonderful! Vi lekte charader, jag, Steff, Matilda och Tessan vann =D hoho. Sen blev det efterätt och vid 11 halv 12 åkte alla hem. Tack för en riktigt trevlig och underbar kväll mina bästa =D Love you guys! Bilder kommer inom kort

Nu är jag bara otroligt shoppingsugen och vill bara spendera pengar och få en helt ny garderob! Skulle sitta finfint tycker jag. På måndag börjar ju vi klockan 2 så då hade jag tänkt åka in lite tidigare och kika på bland annat stövlar och jeans =D Ska försöka dra med mig Steven, och jag antar att du läser detta så du kan väl förbereda dig? ;)

Nu måste jag städa mitt rum. Har ingen aning om vad som händer ikväll, vi får se helt enkelt =) Jag är öppen för förslag. Puss

Kommentarer
Postat av: Steff

ehm sommarvärme är inte 15 grader, ärta :D

2008-09-20 @ 14:59:10
URL: http://astby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0