rättskunskap

Buongiorno

Har precis suttit med äckel rättskunskap. Jag hatar rättskunskap och jag hatar Roland. Bläää. Aja, det gick väl inte så där superbra men jag har iaf hittat vart jag ska leta nu. Bra gjort ;) Det var inte ens jag som kom på att jag skulle titta där. Fan vad jag hatar plugg, inget nytt.

For upp till Sidsjön med Peter's silvriga fara. Vi intog den bästa (dock inte den bäst hållbara) bryggan runt hela Sidsjön. Vi var väl en sisådär 7 stycken brudar som slog oss ner och började direkt hugga in på fikat vi hade med oss. Efter ett tag drog vi igång med poker och körde med kakor, nötter, halstabletter m.m som insats. Matilda och Ida försökte sig lite på de där med fiske men de fick inge napp. Men jag kan med glädje säga att Ida fiskade upp ett drag och ett flöte men sen så var Matilda lite klantig och tappade hennes morfars flöte långt ute på sjön, haha. Didrik kom och joinade oss nån timme innan vi drog oss hemåt. Ingen fisk till fångst idag inte.

Slängde mig i mammas säng direkt jag kom hem, somnade där med hundarna men en halvtimme senare väckte mamma mig för hon ville jag skulle gå på promenad med the dogs. Jag gjorde som hon sa även fast jag inte orkade, endast för att vara snäll ;) Hoho. Fick äppelpaj när jag kom hem iaf. Fyyy vad jag har proppat i mig idag :| inte bra. Banting som gäller nu. Haha SKOJA, jag är nog den sista som skulle banta, skitsaker. Men jag måste träna iaf, jag känner mig tjock fast jag inte är det. Nu känner jag mest för att bara slänga mig i sängen och sovaaaaa men jag tror inte det blir så alltså. Idol later tonight, don't miss!

Steff du har rätt, Paul Potts - Time to say goodbay, grym fan ;o haha. Tänk om man hade sån där röst, damn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0