Njurunda IK

Hallåe

Har precis mumsat i mig lite kycklingsallad med fetaost =D Aa, riktigt gott vare. Klev upp vid 9 idag och runt 10 for jag in till stan med mamma och pappa. Fixade lite grejer sen for vi på Specsavers och mötte Mia där. Kikade på glasögon och jag hittade 3 par som följde med hem som jag ska prova och se vilka två som passar bäst =) Nu strax ska jag iväg till kullen och kika på våran match. Sista serie matchen för iår. Alnö möter vi och Jim (som bor ute på alnö) säger att de har blivit jättekaxiga och tror att de är det bästa laget i hela serien iår, vilket de knappast är ;) De säger också att de är mycket bättre än oss, dock har ju vi vunnit 2/2 matcher mot de, det säger ju lite grann. Men vi får väl se hur det går idag =) Hur matchen är slutar så är vi ändå kvar i 3an nästa år. Bra de. Nej nu ska jag kila. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0