mormor<3

Gomorron!

Dagen efter... Man mår aldrig på topp. Nej jag skoja! Igår vart det nykert och bra för min del =D Lika bra de känner jag, med lite feber och aa, ingen lust liksom. Men vi började hemma hos Steff, värdinnan, jag och Sofia. Det vart ett jävla ståhej när det gällde kläder, fixade lite sen åkte vi till Svartvik mellan halv 10, 10. Festen hade typ inte börjat än, kände vi, men strax efter det så drogs musiken igång och det kom mer folk. Kvällen i sig var väl bra, jag kunde ha haft roligare men jag får väl skylla mig själv som inte bjöd på mig ;D Hoho. Det blev lite mys, prat och mycket skratt. Dans och sång också såklart. Mamma hämtade mig runt halv 1 och när jag kom hem bytte jag direkt om från mina stinkande kläder (röklukt..) till en stor t-shirt. Eftersom min underbara söta gosiga bästa hund, Alice, hade kissat på mitt täcke så hade jag inget täcke och hittade inget heller, så det blev 2 filtar för min del inatt, förjävla kallt må jag säga. Men när jag väl var på väg att somna så vaknade jag av ett sms, likaså nästa gång, och nästa. Men tillslut, strax efter 3 fick jag sova (Y) ;D

Mamma väckte mig 9 imorse, riktigt jävla trött var jag, jajamen! Nu har jag ätit frukost och sitter och myser in mig i en filt eftersom det är så jädrans kallt. Och nej gott folk, jag kan inte slå på ett element, det typ går inte. För eftersom de har varit och bytt fönster här hemma så är det typ öppet på sidorna av fönstrena, det är bara lite isoleringsludd, satt kylen smyger sig in där väldigt bra;P

Back to work. Måste fixa klart allt innan gästerna kommer =D My beloved gradma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0