melontuggummi

Hejhopp!
Igår kväll tänkte jag va duktig och gå och lägga mig klockan 11 för att vara pigg, men tro på fan att jag inte kan somna då? Så gick jag och tog en bok i vardagsrummet och la mig och läste. Halv 1 nångång skickade jag iväg sista smset och slocknade. Tips! Läs en bok om du vill bli trött!

Imorse var det uppgång klockan 8. Vi började med Idrott då vi fick ett häfte med uppgifter vi ska göra i några veckor. Kondition, endast! Jippie.... Idag skulle vi köra uppvärmning sen spring 2-5 km. Självklart blev det 2 km för våran del. Eftersom jag är förkyld som ett as så blev det dödstungt i början men det lättade faktiskt lite. Dock var halsen och rösten inte på topp efteråt. Resten av skoldagen behöver inte nämnas förutom att jag och Marie inte var så frisk på engelskan?! Vettefan vad som tog till oss men kul hade vi =D

Åkte en bastubuss hem med Ewe, Andrea och Steff. Lunkade sakta hemåt och när jag klev innanför dörren möttes jag av oset av maten. Gott vare. Såg att jag hade fått ett brev från kommunen. Mitt lönebesked!!!! Yes. Jag tjänade ihop 9465,3 kr =D Det duger gott och väl känner jag. Pengarna får jag den 26 september? Varför inte den 25e som alltid? Jaja. Idol har det tittats på ikväll! Vissa kan man bara skratta åt, eller gråta, medans andra är grymma! Så äre.

Mia har bakat Chiabatta så jag får väl offra mig och se om det smakar bra. Adjö

Ps. Jag har kramp i käkarna efter att ha tuggat ton av melontuggummin! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0