måndag

Imorse när jag vaknade var det alldeles igentäppt i näsan, halsen gjorde ont och ögonen hängde en meter ner. Men jag pallrade mig upp, allt sket sig när jag skulle göra mig klar, när jag skulle gå till bussen kom precis gubbarna som byter fönster på vårat hus så jag var tvungen att nästan springa till bussen efter att ha förklarat massa för de. Men sen blev det bättre när jag såg Steffs tryne komma gåendes mot mig, tro't eller ej, men så vare ;) Lite fula grimaser utbyttes sen satte vi oss på en varm och unken buss. Dagen blev nästan genast sämre pga att vi hade Roland första lektionen. Han suger pung. Men nåt som gladde oss små flickor väldigt mycket var att Matilda kom med en present till oss andra UB-tjejer =D Vi fick varsitt armband med bokstäverna UB på, superfint! =D (Titta bild på Steffs blogg)

Vi fick träffa våran nya svenska lärare, som verkade helt okej (!), och Matilda pekade fuck you åt henne, bra gjort! ;) Efter engelskan mådde jag sämst så jag pallrade mig till bussen och for hem. Sov i 2 timmar men känner att jag skulle vilja sova mer, men icke! Gör jag det så blir det nog inte mycket sömn inatt inte. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0