lite att göra

Ja vad ska man säga, detta är ungefär mitt fjärde inlägg för idag tror jag. Det betyder att jag inte har haft mycket att göra, vilket är sant! Kikade nyss på Vem kan slå Filip och Fredrik? och ja, det var väl ganska bra ;) Mina ögon hänger verkligen inte med nu alltså. Skriver fel i varenda ord kan jag lova er för att jag ser i kors och det blir suddigt och ja, gud vet allt.

Jag blev iaf glad förut idag när jag, Emma och Ida satt och pluggade Företagsekonomi och så kom Tomas(mattelärarn). Då kände jag att jag bara var tvungen att berätta för han att jag hade räknat matte kvällen innan =D Och hans respons var: Petra, du är en fin människa. Haha han är så söt =D Så ville Ida att han skulle hjälpa henne med feb:n och då skulle han ge henne ett råd; Ida, lyssna på Petra. Hon är en fin människa. Också skrattade/fnissade han som han brukar, som bara lilla Tomas kan =D Haha, aa min favorit lärare, LÄTT.

Nu ligger jag i sängen med datorn på magen och ska snart se lite SATC avsnitt. Lär väl somna ganska snart också, är ju inte på toppen som ni vet. Det blir iaf ingen skola för mig imorgon. Feber suger. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0