Lista

Klädsel
Vad har du på dig idag: 
Mjukisbyxor, linne, tjocktröja
Vad använder du just nu för skor:  mina svarta söta tygskor
Favoritfärg på kläder: Rosa, svart, vitt typ


Senaste person som
Sov i din säng: 
Jag själv
Du pratade med: Maria
Du delade en drink med: Amanda Sten 
Du gick på bio med: 
Mamma och Maria
Du gick på stan med: Emma idag, fast det var bara igenom stan på väg till bussen
Skällde på dig: Mamma skulle jag tro


Senaste
Låt du hörde: 
Min ringsignal
Film du såg: Never break down
Mat du åt: Spagetti och köttfärssås
Kram: Erika
Puss: Mammi
Fest: Hos Hampus i lördags
Känslan: Ont överallt
Ilska: En liten stund sen
Resa: Slutet av sommarlovet, till Sveg
Glädje: Nästan jämt
Dröm: Inatt, troligtvis
Boken du läste: Stella & Sebastian
Personen du träffade: Maria
Personen du pratade i telefon med: Maria
Personen du fick sms av: Tessan
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig hänt
Gången du var utomhus: När jag gick hem från bussen
Gången du sov: När jag kom hem från skolan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte: Dunno

Om dig
Namn:
Petra Wiklund
Ålder: 16, 17 om tio dagar
Smeknamn: Petry, Lille/Little P
Syskon: Big sis Erika, twin sis Maria
Sysselsättning: Fotboll
Bra egenskaper: Ehm, jag är söt? Haha näe jag har väl ett par stycken
Dåliga egenskaper: Jag är så jävla tjurig så det finns inte
Linje/klass: Samhälle/Ekonomi 2an = SPE07A
Hårfärg: Blond för fan
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0