jaba daba doo

Hejsan

Var nån dag sen jag skrev. Känns som jag dränks av skolan med plugg men egentligen är det nog inte så mycket, men tro mig, det känns som så! Sen har jag blivit ännu latare när det gäller plugg. Struntar i princip i det men än så länge har det gått rätt okej, men får skärpa mig snart. När mina glasögon kommer så blir det nog bättre! Kan ju knappt plugga eftersom jag får ont i huvudet då..

Igår var det skola igen. Provet i rättskunskap gick faktiskt bättre än jag trodde, bara därför kommer jag få ig, och efter det så gick jag och beställde glasögonen, 2 veckor kvar ungefär, drog en runda på stan med Marie, Ida och Emma. Träffade mamma där också osså visade hon mig en ursnygg jacka hon köpte! Själv så shoppade jag en väska och lite smink, väl behövligt. Efter skolan blev det bara viiiila.

Idag var jag konstigt nog inte så otroligt trött som jag alltid är på tisdagar. Skönt var väl det. På bussen hem var det smockat med folk och varmt så in åt helvete. Kände verkligen hur lökarna växte ;) Gick med systra mi hem. Nu har jag faktiskt tagit mig i kragen och översatt lite Italienska som vi skulle göra tills imorgon. Dock bara en liiiten bit av det hela. Fårse om jag orkar göra resten. Imorgon är en så kallad mördardag. Italienska, dubbel-Roland och Företagsekonomi. Kan fan inte bli värre... Får väl köpa nånting gott och smaska på eller så. Om tio minuter börjar Idol igen. Arrividerci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0