HAPPY BIRTHDAY PETRA

Hola!

Jajamensan, rubriken stämmer. Idag fyller jag 17 år =D En skitålder mitt emellan men ändå, ett år äldre är jag! Tack allihopa som sagt Grattis!

Dansen idag var jättekul som alltid. Vi körde vidare på våran snygga dans och så la vi till lyft/hopp oså =D Självklart var jag och Kim bäst ;) Tyckte ju vi iaf. Sen var i smågrupper som gjorde egna danser, min grupp bestod av mig, Kim, Frida och Matilda. Den tror jag vi skulle visa upp för de andra nästa vecka. Vi fick sluta tidigare från Rättskunskapen och det tackade vi för. Gick ner på stan med Marie och Matilda och köpte leggins sen åkte jag hem. Var nästan nyss iväg på affärn och köpte karra till ikväll. Om lite mer än en timme kommer brudarna och då blir girlsnight vill jag lova! Nu ska jag städa till här hemma. Hejrå

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis gammkussen:D hälsa syrran din också;D

2008-09-19 @ 22:51:48
Postat av: birthday girl

tack kussiluss:D det ska jag göra! besviken på er som inte om och firade!! ;o

2008-09-20 @ 00:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0