grrrrr

Hejhopp gummisnopp

Min dag har varit ganska bra faktiskt. Lite jobbig bara, kände för att åka under jorden ett tag där men orkade inte bry mig längre efter ett tag. Fick nämligen IG på Feb provet jag gjorde 10 min innan han rättade det och Sören min "älskade" lärare sa att han inte kan hjälpa mig mer än så här och att jag suger. Han sa inte det sista rätt ut men jag är inte såååå dum, så jag förstog nog att det var så han menade =) Tack Sören, snällt av dig. Så nu kommer jag nog på ett stort fett IG på Feb kursen. I övrigt var dan bra!

Har nyss suttit och gråtit i cirka 40 minuter i sträck. Har sett nya avsnittet av OTH och som de flesta vet så har ju Q dött. FITTA säger jag. Han var ju en sån going =( Aa, sorligt var det iaf så jag grät hejvilt. Nu är det bara några minuter kvar tills Idol börjar! Måste ju ses =D Adios amigos

Ps. 3 dagar tills jag fyller år =D Hihihi. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0