greeeat

Godmorgon

Idag har jag 10 minuter till godo, så jag passar på att skriva ett ganska onödigt inlägg. Vi börjar ju denna skoldag med Dans som vanligt. Idag skulle hon filma oss :| Haha, fårse hur många tabbar man gör då. Nejdå, det går nog bra ;) Sen har vi bara klassråd och rättskunskap sen slutar vi. Får förhoppningsvis sluta tidigare från rättskunskapen också. Ska nog övertala Rolle. Jaha, ikväll då. Vad händer då? Ska nog bara ta det lugnt, tänkte träna eftersom jag inte gjort det på länge. Sen blir det väl gotta framför teven om inget annat dyker upp.

Nu vill jag shoppaaaaa, det kryper i kroppen haha. Men efter skolan så smäller det. Hoppas jag hittar nånting då ;| Jaja, ha en bra dag allesammans! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0