glasögonorm

Helloooo

Idag var jag som sagt hos optikern, Specsavers hette det ju =D Det gick bra, jag är lite översynt, vilket betyder att jag ser bra på långt håll men inte lika bra på nära håll. Inte sån stor synskada men det blir jobbigt i längden. Så jag ska få glasögon som jag har när jag läser, sitter vid datorn och helst när jag ser på tv också, men det behövs egentligen inte. Det var 7 (!) år sedan jag hade glasögon sist, damn, det är låååång tid. Imorgon ska jag iaf tillbaka till optikern och bestämma vilka bågar jag ska ha. Ska dra med mig Emma dit och visa hennes glasögon att sånna vill jag ha =D De är ursnygga. Bäst för Specsavers att de har sånna, annars är de dead, hoho. Men det värsta är att det tar 1-2 veckor innan jag får glasögonen och det betyder huvudvärk i 1-2 veckor till... Får helt enkelt stå ut. Efter jag varit där imorgon tänkte jag dra ner på stan och shoppa! =D Får ju min lön imorgon, hihihihi.

Dagen i sig har rullat på som vanligt. Efter idrotten försvann en hel drös av classmates för att lyssna på Plexus och vi andra lämnades kvar på skolan med lektioner som vanligt. Steff och jag lär ju inte få det bästa betyget på våran inspelning på engelskan iaf.. Man hörde mig gäspa flera gånger, vi skrattade åt tappar osv. Menmen, kul hade vi iaf;)  Vi fick sluta liiiite tidigare från O&L så vi drog en sväng på stan och jag såg en tröja jag ska köpa imorn (Y) I kvissle såg jag Erika komma med bilen så jag raffade åt mig Jessicas mobil och ringde, så fick jag åka hem med henne, istället för att gå=D hoho.

Hela eftermiddan har jag varit seg. Har ont i huvet och är trött, är ganska less på detta nu. Men snart är det över! Ska se 90210 sen blir det nog sleeping time för mig. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0