ge mig pengar

Idag har jag stannat hemma från skolan. Är verkligen inte på topp just nu. Imorse ringde mamma vid halv 8 och frågade ifall hon skulle sjukanmäla mig. Jag hade precis vaknat och inte pratat på flera timmar så självklart hade jag absolut ingen röst, mamma trodde jag skämtade med henne men icke. Somnade om och vaknade vid halv 11. Jag har bara tittat på tv och sovit exakt hela dagen. Eller jag har varit så duktig att plocka ur och i diskmaskin och diskat också! Tummen upp för mig. Efter det var jag iaf slutkörd.

Imorgon måste jag nog på skolan, vilket fall som helst. Även fast morgondagen är veckans mördardag. Dubbeltimme med Roland och efter det Sören. Hata hata hata. Fick precis veta av Steff också att vi har Roland i Organisation och Ledarskap. Vilket betyder att vi kommer ha han 6 lektioner i veckan=7 timmar och 20 minuter i veckan. KUL. Nej nu ska jag gå och snora på Maria, Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0