fy fasen

Godkväll mates

Imorse när jag klev upp var jag helt död, som alltid. Och som plus på att jag skulle kliva upp tidigt så vaknade jag flera gånger inatt och trodde jag skulle kliva upp... Redan kvart i 1 var jag upp första gången. Ojojoj, förvirrad kvinna. Kom iväg till skolan, hade lektioner, mitt huvud höll på att sprängas som typ varje dag på skolan. Måste kolla upp min syn, nu! Mamma ska ringa nån optiker imorn, tack.

Alltså jag skulle kunna börja grina på stört! Jag är ju en av jordens känsligaste människor som många redan vet om. Och nu har jag ont och typ en bula vid käkbenet/örat. Och självklart tror jag att det är cancer, jag tror verkligen det. Jag får en stor klump i magen och skulle seriöst kunna börja grina. Jag skämtar inte. Faan jag hoppas det bara är en bula, att nån råkad slagit en armbåge där eller nåt! ='( Usch.......

Imorgon har vi iaf friluftsdag. Jag och mina brudar ska fiska =D Hoho. Har köpt baguette, brago choklad kakor, bubblizar, milkyway och en festis =D Perfect. Nu ska jag krypa till kojs, fluffa upp kuddar och täcke och kika på SATC. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0