friday lights

Tjolahopp

Idag så filmade ju våran lärare oss på dansen. Hahaha fy va fult det va att sen titta på sig själv. Men kul. Sen skulle vi ju kommentera oss själva, det vi var nöjd med osv. Ojoj. Jag och mina tjejer satt väldigt länge i matsalen och pratade en massa, as usual. Var inget klassråd och sen på rättskunskapen gick jag och Emma tidigare för vi orkade inte vara kvar och dessutom hade vi våra grejor hemma. Jag fick damp på äckel-Rolle också. När han skulle gå till Steff och Ida och hjälpa de (de satt brevid mig) så stannade han framför mig och så sa jag att jag skulle iväg till optikern. Då tittar bara karl-jäveln på mig och går förbi?! Då fick jag nog (jag hatar han redan så mycket) och klev upp och gick. Då jag kommer till dörren så reagerar han och säger: Vart ska du då? Men hallåååå, är du efterbliven? Ungefär så var min tanke vid det tillfället ;) Jaja, Emma smet ut en stund efter mig och så gick vi till optikern. Tjejen som hjälpte mig igår var inte där och de flesta såg upptagna ut så vi kikade på bågar själva men hittade inga bra. Får dra dit med mamma typ på måndag eller så. Efter det drog vi ner på stan och kikade. Emma köpte lite saker och jag köpte inget?! Hur tror ni det kändes för mig, när jag var så sugen på att shoppa? Inte bra alltså. Emma tog njurundabussen hem för ovanlighetens skull, så jag fick sällskap fram till Bredsand =D

När jag kom hem så var jag jättetrött och riktigt jävla dryg. Jag tror seriöst mamma och pappa var på väg att låsa in mig på ett rum för de orkade inte lyssna på mig. Fast mamma tyckte det var ganska roligt faktiskt, haha. Drog på träning, det var verkligen inte min dag idag! Gick hur jävla dåligt som helst. Och klantig som jag är så råkade jag stämpla mig själv stenhårt på tån det första jag gjorde... Så jag skyller på att jag hade ont i tån, därför det gick så dåligt ;) haha. Nu har jag bara käkat gotta och kikat på tv. Sing a long där Morgan var med =D haha, han är väl underbar han. Vet inte vad han heter i efternamn men han är komiker och är skitkul. Jajaaaa ska sjunga halsen av mig nu tänkte jag, så mamma får höra lite skönsång! =) Så snällt barn jag är :') Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0