+++

Imorgon ska jag till optikern. Kommer inte på namnet till affärn jag ska till just nu men nåt på S är det men inte Synsam. Iaf så ska jag kolla synen. I några veckors tid har ju jag haft ont i huvudet princip varje dag på skolan så nu tänkte jag kolla upp det. Det kanske till och med är nånting annat, men då har jag ingen aning om vad det kan vara.

Har nyss duschat, rakat benen & gjort ansiktsmask så nu känner jag mig fräsch =D Luktar vanilj också, mums. Tänkte kika lite på tv och sen blir det raka vägen till sängen. Halv 10 ska jag till optikern. Juste måste slänga iväg ett mejl till min idrottslärare och säga att jag kanske blir liite sen till idrotten. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0