dan före min dag

Hejhopp!

Dagen idag har gått ganska fort. Började med idrott där vi sprang som nå idioter, hatar att springa. Hade lite lektioner och sen gick jag och Steff till ego och tränade. Aa starka tjejer är vi. Och jag ska säga er, Ego är en guldgruva! Du tränar satt du blir muskulös och snygg och du har samtidigt ögongodis att kika på! Snygga killar, OJA! Hoho. Fick skjuts hem av Johanna och Jessica. Det var bara att skynda sig att piffa till sig sen kom gästerna. Pakeeeet fick jag och syster =) Jag blev faktiskt mycket nöjd med mina presenter. Fick massa nagellack av Erika, pengar av mormor&morfar, farmor&farfar, Elisabeth och mamma&pappa. 3000 riksdaler blev det =D Fick blommor, godis och lite saker tills jag flyttar hemifrån oså. Och sen när allt är öppnat och vi ska äta så kommer mamma med en till present till mig! BARA MIG. Och när jag öppnar kartongen så lyser det ur den! Där låg mina underbara älskade klackeskor från Din Sko!!!! TACK MAMMAAAAAAAAAAAA =D Skitglad blev jag. Nu har jag lagt i en sula och måste bara köpa nå hälgrej så sitter de perfekt =D Hoho. Åt massa gotta men nu har gästerna åkt hem och jag sitter och äter gooodis. Mums.

Imorgon äre skola, DAANS! Sen blire tjejmiddag hemma hos mig =) Med mina bruds. Gud så bra. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0