boil-in-bag

Tjosan i trosan!

Imorse började vi med Estetisk verksamhet för första gången. Jag hade då valt dans. Och jag kan lova er, det var AP kul!!! Vi skrattade oss genom hela lektionen =D Började dansa Swing idag, såna där lite crazy och roliga/fula danssteg =D Riktigt roligt var det iaf, nånting att längta till på veckorna! Fick sluta lite tidigt vilket ledde till en liten läxa... Åkte bussen hem med Ewson, snackade bla om tema-party snart! Roligt.

Väl hemma fick jag laga maten. Eller jag fixade Boil-in-bag ris och värmde på en fläskfilé gryta mamma gjort dan innan, men det var starkt gjort av mig ;) Har inte gjort nånting ikväll, hade inte tänkt göra nånting heller. Kika på film, vara mobilnörd som alltid och mysa på =) Blir perfa det.

Imorgon har vi match klockan 12.00 på Gumsekullen, mot Kovland. Så vitt jag vet kommer vi vinna, men peppar peppar ta i trä, det kan gå snett. Jag ska bara kika, som vanligt ;) Och självklart skrika och heja på mina team-mates. På återséende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0