ångetstdag

Matchen igår var ganska tråkig. Vissa stunder höjdes spänningen men det var inte mycket. Domarn kunde ju bara äta bajs. Han var nog den sämsta domarn jag nånsin varit med om? Och då menar jag verkligen det. Eller han delar plats med den där Thord eller vad han hette. Aja, han var iaf total katastrof och visste inte ens hur man skulle blåsa i pipan, bra jobbat. Matchen slutade 0-0 iaf. Så nej Alnö, ni är inte bättre än oss ÄN ;) Toooooooo bad. Fula tjejer, haha.

Mot kvällen hade jag köpt lite gotta och förberedde mig på en hemmakväll men sen blev det ändrade planer. For in till stan med Ewe, Amanda, Steff och träffade Tres där. Vi fikade på Barista, underbar chai latte!! Fick besök av några. Vandrade därifrån när det stängde och hamnade på fikabussen, träffade Cillen där också =D Sen begav några av oss upp till Petters lokal på party. Var inte så mycket drag där men många söta kompisar =D Drog ner till fikabussen igen och sen på Subway. Ringde mamma så hon kunde hämta oss, gick upp och lämnade Tessan på lokalen så hon slapp vara själv och sen for vi hemma. Halv 1 var jag hemma och låg i sängen med mitt gotta jag köpt. Kikade på film men somnade ganska fort.

Imorse vaknade jag flera gånger av stormen som pågår ute. Vid 11 gav jag upp och gjorde klar bo-uppgiften. Nu måste jag bara plugga till provet imorn! Blääää. Har hört att Rolles prov är mycket svårare än man tror, och svårare än hans genomgångar osv. Fårse hur det går helt enkelt. Imorgon ska jag nog beställa glasögon också =) Trooor att jag har bestämt mig, hoho. Nu måste jag återgå till pluggandet, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0