yesssss

Igår när jag kom hem från skolan frågade jag nästan direkt mamma ifall hon fått nåt sms om att min telefon kommit. Inte hade hon fått det men ungefär 5 sekunder efter jag sagt det plingar det till i mammas telefon och där är smset jag väntat på! Min mobil fanns att hämta på posten i Bommen.

Mobilen fick jag halv 5. Halv 6 skulle vi vara hos Jessica. Självklart sätter jag mig och pillar med telefonen och ska lära mig alla funktioner och allt vad det är, tiden rinner iväg utan att jag märker det och vips så ropar mamma att vi måste åka. Så det var bara att kasta ner lite saker i väskan och åka. Hos Jessica var vi jag, Maria, Jessica, Elin, Jenny och Natta. Alltså det gamla goda gänget =) Vi åt mat, drack, spelade liite spel och kikade på tv. Hann en sväng bort på statoil och köpa gotta och då åkte Maria hem. Runt 12 bestämde vi oss för att åka på party i Nolby. Inge vidare drag där, eller, kul var det inte. Eller det dög, jag vet inte. Efter en timme kände jag för att åka hem så Nattas mamma kom och hämtade oss. I bilen hem var det mer party än det vi nyss varit på. Spelade hög typ country musik och Nattas mamma (jag kan inte stava hennes namn, typ Bonluann eller liknande), hon dansade och head bangade, jag älskar henne =D Så härlig!! Natta for hem och då återstod bara vi 4. Kikade på tv, jag tog över två soffan så fick de 3 dela på den andra, hoho. Gick upp till sängen och la oss och pratade. Jenny somnade ganska fort och 20 i 4 gick Jessica till sitt rum och sov och vi somnade också. Klev upp vid 10 imorse, ganska trötta. Åt frukost och kikade på tv. Vid 12 hämtade pappa mig.

Nu strax ska jag iväg till Malin för att tillbringa kvällen i hennes lägenhet med henne och Jenny. Ska först äta thaimat och sen gotta =D Blir myyyspys. De ska få visa bilder m.m från Turkiet också =) Ha en bra lördag people! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0