yes in deed

Igår träffade jag Didrik ett tag, såg film oså. Osman och Mia plockade upp mig, for på Staoil och köpte lite godis sen hem. Klockan var väl närmare halv 12 när vi kom hem. Jag slog på Get Smart och kikade på den.

Imorse sov jag med hundarna, eller sov och sov. Jag låg väl mest bara där och försökte sova. Hundarna rörde sig hela tiden och flyttade sig på min kropp. Och det blev inte bättre av att det kom massa gubbar och borrade sönder asfalten här utanför huset heller. Hela huset skakade. Men jag lyckades somna ett tag och klev upp runt 11. Varför gubbarna borrade sönder asfalten är för att de ska fixa nåt med vattnet. Vattenledningen sitter typ mitt i vändplanen så de ska sätta en lucka där så man kan stänga av och på vattnet. Och det innebär att vårat vatten inte funkar!! Och jag som måste duscha?! KUL. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det där, kanske får åka och snylta en dusch hos en vän.

Ikväll kanske jag ska till Diddan på party. Fårse vad jag är på för humör sen ;) Och vilka som ska dit. Men vi hörs! Hejrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0