when i grow up

Maria var nyss in här till mig osså började vi prata om när Erika flyttar hemifrån;p haha. Då är övervåningen bara min och Mias och hon ska ta hennes och mitt nuvarande rum och ha sovrum och tvrum här. Jag ska ta Erikas rum och tvrummet+balkongen =D Ni som varit hos mig vet hur det ser ut. Vi har planerat lite hur det ska se ut och då fick jag värsta idén som jag alltid velat haft typ. Nuvarande tvrummet ska bli mitt sovrum/tvrum där jag har säng och allt sånt. Och Erikas nuvarande rum ska jag ha som en Walkin-closet =D Där har jag kläder, skor och allt sånt där. Osså kan jag ha sminkbord där med! Perfekt(Y) Haha nåt sånt hade jag tänkt mig =D Vi får väl se hur det blir när jag väl kommer till kritan. Hon kommer troligtvis flytta (till Mellerud?!?!?!?!) runt den 1 maj nästa år, men nu är det snack om att hon kanske flyttar i januari?! Hallå, det är inte jag redo för eller. Det är för fan om lite mer än 2 månader.. Om hon får jobbet hon snokar efter där nere i Göteborg så flyttar hon i januari. Shiiit mama. Hon är galen! Kommer sakna min lilla skit =( Fast samtidigt är det bra att hon flyttar nära Göteborg. Då ska jag och Mia ner och shoppa och hälsa på henne =D Hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0