take a walk

Idag har jag varit hemma. Klev uppe imorse och tänkte åka in till skolan men hade ingen lust och sen så hade jag ont i huvudet som fan. Så gick och la mig igen. Mamma väckte mig vid 12 nångång för att äta. Mammsen är hemma hon också, hon har nå släng av magsjuka, men hon spyr inte.

Dagen har iaf gått åt till att sova, dega framför datorn, kika på tv, serier och äta. Ungefär det. Har nyss kikade på youtube klipp på PINK. Den bruden är så jädra bra, älskar henne ;D

Imorgon blir det skola iaf, även fast jag inte har nån lust. Ska på nån föreställning halv 10. Suuug. Om jag har ork, vilket jag hoppas att jag har, så ska jag shoppa. Jag måste verkligen ha nya kläder nu. Blir totaly galen. Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0