saturday

Tjosan i trosan

Igår for jag in till stan och mötte Matilda, såg några pinsamma tjejer sitta och sjunga på navet (det lät inte beauty!!), tog bussen upp till haga, gick genom mörka skogar och kom till slut till Marie. Kikade på idol, fredag hela veckan, åt godis, skvallrade och skrattade så in i bomben som vanligt! Maries katt Tuss var också med men som tur var höll hon sig hos Matilda. Jag är livrädd för katter! Eller inte de snälla, bara de som gör illa mig. Klorna och tänderna är så vassa?!  Matilda åkte hem och vi fortsatta prata på tills pappa kom och hämtade mig. När jag kom hem så blev det sängen direkt, slog på Kalle Blomkvist och Rasmus och kikade lite men jag var för trött så jag slocknade.

Imorse vaknade jag till 20 i 12 och kikade på mobilen, hade fått ett sms från nåt konstigt nummer och när jag öppnar det står det att mina glasögon är klara! Yesss tänkte jag och flög upp ur sängen och ringde mamma. Runt 1 for hon och jag in på stan, gjorde några ärenden och hämtade glasögonen. Jag hade ju turen att få 2 för 1 så jag kan variera! Blev en tripp på Nivve och sen hem. Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa. Jag håller på att vänja mig vid glasögonen så lite konstig i huvudet är jag. Erika och Ove ska strax skjutsa mig o Mia på affärn så jag får köpa gotta till kvällen! Keep in touch! Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

svar: tack :)

2008-10-05 @ 13:25:16
URL: http://jsftelby.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-05 @ 13:28:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0